NEO FORD GT Mk II

To ΝΕΟ GT Mk II, μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής του Ford GT αποκαλύπτεται…
κάνοντας περήφανη για άλλη μια φορά την οικογένεια GT.

Η Ford σε συνεργασία με την Multimatic, αποκαλύπτει ένα νέο προϊόν – περιορισμένης παραγωγής, το νέο Ford GT Mk II το οποίο ενσαρκώνει τις απόλυτες δυνατότητες του μοντέλου σε μία έκδοση αποκλειστικά για χρήση σε πίστα.  Το νέο Ford GT Mk II είναι πλήρως απαλλαγμένο από τους περιοριστικούς κανονισμούς που διέπουν τις καθαρόαιμες προτάσεις που λαμβάνουν μέρος σε διεθνείς αγωνιστικές διοργανώσεις.

Οι καινοτομίες και βελτιώσεις του Ford GT Mk II περιλαμβάνουν σημαντικές αναβαθμίσεις στην αεροδυναμική, περαιτέρω μειώσεις βάρους και ενισχύσεις στο πλαίσιο που στοχεύουν σε καλύτερη οδική συμπεριφορά και αυξημένη ισχύ. 
Με παραγωγή που περιορίζεται σε 45 μονάδες και προτεινόμενη λιανική τιμή 1,2 εκατ. δολάρια, το GT Mk II έρχεται να πλαισιώσει το αγωνιστικό GT που κέρδισε το 2016 των 24ωρο αγώνα στο Le Mans, καθώς και την πολιτική έκδοση του Ford GT.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην αεροδυναμική απόδοση της συγκεκριμένης έκδοσης GT και τις βελτιώσεις στον κινητήρα, με το όχημα να μοιράζεται βασικά στοιχεία της δομής του τόσο με τo GT παραγωγής, όσο και με την αγωνιστική του έκδοση. Πολλά από τα επιμέρους τμήματά του έχουν δοκιμαστεί στην πίστα στους πιο απαιτητικούς αγώνες αντοχής ανά τον κόσμο.

Με τον γνωστό κινητήρα 3.5L EcoBoost της Ford να αποδίδει 700 ίππους, με κορυφαία αεροδυναμική απόδοση και οδική συμπεριφορά με αγωνιστικά γονίδια, το νέο GT Mk II έρχεται να αξιοποιήσει όλη την τεχνογνωσία που αποκόμισε η Ford από την επιτυχημένη παρουσία της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και το Πρωτάθλημα IMSA Weather Tech SportsCar με το αγωνιστικό Ford GT.

Η μεγάλη πίσω πτέρυγα δύο στοιχείων έχει ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη μεγαλύτερης κάθετης δύναμης ακόμα και σε σχέση με εκείνη του αγωνιστικού Ford GT. Ένα νέο splitter στο εμπρός μέρος και ο διαφορετικός διαχύτης στο πίσω συνδυάζονται με νέα φτερά και σπόιλερ που εξισορροπούν την πρόσθετη αεροδυναμική πίεση που αναπτύσσεται στο πίσω μέρος της κατασκευής. 

Με αυτές τις επιθετικές αεροδυναμικές διαφοροποιήσεις, το GT Mk II μπορεί να παράγει κάθετη δύναμη αυξημένη κατά 400% σε σχέση με εκείνη του Ford GT. Παράλληλα, τα σταθερά αεροδυναμικά του στοιχεία, σε συνδυασμό με την αγωνιστικών προδιαγραφών ανάρτηση και τα αντίστοιχης φιλοσοφίας ελαστικά Pilot Sport της Michelin, επιτρέπουν στο GT Mk II να αναπτύσσει πλευρικές επιταχύνσεις που ξεπερνούν τα 2g. 

Το GT Mk II είναι επίσης ελαφρύτερο και πιο ευέλικτο. Το σύστημα "ride height" της ανάρτησης και τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης που συναντά κανείς στην έκδοση παραγωγής έχουν αφαιρεθεί, εξοικονομώντας πάνω από 90 kg βάρους, ενώ τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ DSSV 5-δρόμων συνεργάζονται με μία χαμηλότερη ανάρτηση σταθερού ύψους με στόχο την επίτευξη κορυφαίων οδικών χαρακτηριστικών.
Το τελευταίο μέλος της οικογένειας GT 

Η έκδοση παραγωγής του Ford GT, η οποία έκανε την πρώτη της εμφάνιση στο Goodwood Festival of Speed το 2017, είναι το πιο προηγμένο όχημα για χρήση σε δημόσιο δρόμο στην ιστορία της Ford, με παραγωγή που περιορίζεται παγκοσμίως στα 250 αντίτυπα ανά έτος. 

Κατασκευασμένο για τον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans, το αγωνιστικό Ford GT έχει γράψει ιστορία για τη Ford, κερδίζοντας στην κατηγορία GTE Pro ήδη στην πρώτη του συμμετοχή, το 2016, ακριβώς 50 χρόνια μετά την πρώτη από τις τέσσερις συνεχόμενες νίκες του Ford GT40 στο Le Mans.
Συμμετέχοντας στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans τον προηγούμενο μήνα, η Ford ολοκλήρωσε το αγωνιστικό της πρόγραμμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής στην κατηγορία GTE Pro. 

Τα Ford GT θα συνεχίσουν να λαμβάνουν μέρος για το υπόλοιπο της φετινής αγωνιστικής σεζόν στο θεσμό IMSA, που κορυφώνεται στο Road Atlanta τον προσεχή Οκτώβριο.
Το νέο GT Mk II κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood στην κατηγορία Supercar.  

«Το GT Mk II απελευθερώνει όλες τις δυνατότητες του Ford GT, όντας απαλλαγμένο από τους περιοριστικούς κανόνες που επιβάλουν οι αρχές σε διάφορες μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Πρόκειται για ό,τι πιο κοντινό στο αγωνιστικό Ford GT που τον περασμένο μήνα διέσχισε τη γραμμή τερματισμού στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans.»  
Hau Thai-Tang, (Ford chief product development & purchasing officer).